Vi har haft besök!

Som ni kanske märkt så bloggade Ingrid för inte så länge sen här=) Hoppas ni tycket om det! Härlig tjej det där. Måste även passa på att tacka henne för dom snälla sakerna hon sa:) 
Om ni sett en utav hennes videobloggar så kanske ni märkt hur "speedat" inlägget va?:) Haha fick iaf mej ett gott skratt. Kan också berätta att den här bloggen satte besöksrekord igår! Jag räknade på det och det blev nog upp emot en 120 iaf! Kanske inte mycket. Men oandra sidan så e jag inget topp bloggare direkt;) Ska iaf försöka fixa en bild så ni kan se=) Sen om det var 200 personer som läste är en annan sak;) Idag (blire eftersom klockan passerat 00:00) så ska jag åka till släkten med pappa. Ska bli kul! (känns som om jag skrivit det där...) Åker nog senast 11:00=)
Aja, känns som jag har "bloggat slut" mej själv nu så säger (kanske) tillfälligt godnatt! Dream sweet <3

Foto: Över 120 besök idag! =)
                                                

Kommentarer
Postat av: Ylva

haha får du mer än 300 så kan vi börja diskutera haha, jag kan länka din blogg på min så får du kanske några av mina miljoner läsare :) men då måste du länka min ;)

2010-07-26 @ 01:21:28
URL: http://vafanylva.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Haha tack så jätte mycket! Och detsamma :)

2010-07-26 @ 11:31:13
URL: http://ingridsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0