Kort dag

Tjena! Idag var jag i skolan och gjorde en matterest. Jag och några i klassen skulle lämna in några uppgifter till engelskan efter matten, men sen när vi gick dit så kom hon aldrig:O Så vi undrade vart hon och då gick några och letade upp henne och då sa hon att det inte var någon engelska idag! Jag hade ju haft matte innan, men för dom andra som hade åkt in bara för att gå på engelskan tyckte jag synd om=/

Aja, ikväll så ska jag väl inte göra så mycket. Ska nog göra klart matteresten så jag kan lämna in den imorgon. Sen efter det så har jag inte mer skola den dag. Vi är egentligen lediga imorgon p.g.a att vi har inställda lektioner.

Ha det bra;)

Kommentarer
Postat av: Biffen

Lourdes! OMG!

2010-06-09 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0