Längsta dagen, men roligaste dagen =)

Hej svejs! Idag så hade jag som rubriken löd, min längsta dag. Jag började kl: 09,00 och slutade 16:00. Iof inte så sent men det kändes väl att det skulle bli sådär "halvkul" att jobba idag...  Men ojj så fel jag hade! Dagen har verkligen gått snabbt! Det var högt tempo hela tiden, älskar verkligen när det e högt tempo och alla jobbar hårt! :D Det gjorde min dag lite, eller ja, på ett sätt :) Ikväll så har jag inte planerat särskilt mycket. Ska med Anton och ta ett "nattdopp" ikväll/inatt. Det blir isåfall årets första dopp utomhus (i en sjö).
Jag kollade ju även på en fotbollsmatch igår. Ghana - Tyskland Matchen var väl inte så jätte jätte rolig. Men Tyskland vann med 1-0.

Nu ska jag kila, ha det bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0