Svaren på frågestunden!

Här kommer svaren! Förlåt för att det tog sån tid!



har länge varit imponerad av din stil!

Vilken är din favorit affär på internet?
Vad ska du göra på skolavslutningen?

Svar: Tack så mycket, alltid kul att höra=) Min absoluta favoritaffär på internet är Junkyard. På skolavslutningen var jag med mina kompisar.


Tjenare martin!

Jag skulle vilja veta hur många läsare du har per dag!? : puss

Svar: Jag har runt 70 "vanliga" och 40 unika när jag bloggar som mest=) Inte många, men alltid några;)


Mina frågor listas nedan:

1) Om du fick välja en Friidrottsgren som du skulle vara världsledande på, vilken skulle det vara?

2) Vilket Alliansparti gillar du mest och vilket Oppositionsparti hatar du mest?

3) Vilken position spelar du på i ditt forbollslag och vilken position brukar du lira på?

/Biffen

Svar: Första frågan: Eftersom jag gillar att springa så skulle jag säga 100 eller 200 meter.

Andra frågan: Är inte ett dugg interesserad av politik, så länge dom inte gör något för konstigt!

Tredje frågan:
Jag spelar back, har nästan alltid gjort det. En match i min förra klubb fick jag spela forward märkligt nog;)


hej martin, har studerat din blogg under ett tag och undrar vilken tjej du tycker är snyggast i hela världen.

Svar: Där har jag helt ärligt(!) Ingen aning.


tjenare!!

Vilket är ditt drömjobb och vad tycker du om uppsala som stad?

Svar: Mitt drömjobb är faktiskt (kanske låter konstigt) lärare eller möjligtvis sjkusköterska/läkare.
         Som stad tycker jag att Uppsala är helt perfekt!=) Den är lagom stor och lagom liten:)


Vilken är din favorit alkoholdryck?

Vilken Märke gillar du mest när det gäller öl.

Svar: Svår fråga. Måste nog säga någon typ av cider eller möjligt vis någon Bacardi Breezer. Öl är något jag verkligen inte tycker om!
 


Hej!

Vilken är din favorit mat och dryck?

Och vilket TV- program gilalr du mest?

/Solen

Svar: Min favorit mat måste jag nog säga är Indisk mat=)



Tjena!

Vilket fotbollslag hejar du på under VM och vilket klubblag?

Och vilken spelare tycker du är bäst i världen?


Svar: Härlig fråga!:D Här blir det tufft att svara på, men jag håller nog på Holland eller Spanien (trots deras förlust mot Schweiz). Ska även bli interessant att följa England och Tyskland. Det sistnämnda blir riktigt spännande=)

När det gäller klubblag så hejar jag på Arsenal. En bra klubb på att fostra talanger, men behöver ett par riktiga stjärnor nu. Som tur är så har dom ju Robin van Persie=)



Hej!

Vad gillar du mest att ha långt eller kort hår?


Svar: Det e svårt. Jag föredrar något mittemellan. Jag gillar frisyrer som man kan styla på olika sätt:)



Vem är ditt största fan?

Svar: Om ni menar på bloggen så tror jag att det är Filip:D



Vilka egenskaper tycker du att en tjej ska ha för att du ska tycka om henne?

Svar: Hon ska vara sig själv, vara snäll, lätt för att ha kul och gärna lite pratglad=)



Hur tycker du en kille ska se ut om man ska på en fest? Kläder, parfym o så

Svar: Det får den personen bestämma, finns inga regler direkt=)



Är höga betyg viktiga för dig?

Svar: Hade ni frågat mej för några månader sen så hade jag sagt nej. Men nu när jag funderar på att byta skola och inriktning så har svaret blivit självklart: JA!


Vad tycker du om att göra på fritidèN

Svar: Det kan vara väldigt blandat. Jag tycker t.ex. om att ta det lugnt, åka in till stan, vara med kompisar m.m


Vad tycker du om att några i klassen ska byta skola eller klass?

Svar: Samma sak här. Hade ni frågat mej för några månader sedan så hade jag sagt att det var osmart. Men nu när jag själv funderar på att byta så tycker jag att det kanske inte är så dumt. Visst, man måste gå om ett år. Men det är ju nu som vi har chansen att påverka vad vi vill bli. Och går man t.ex. Stylist linjen men inte vill bli det längre så kan det vara klokt att byta när man har chansen.


vilken herrmodell tycker du ser bäst ut i världen?

Svar: Vet inte vad det finns för herrmodeller. Brukar inte följa sånt.


1.Om du fick flytta vart du ville.. vart skulle du vilja flytta då?

2. vem tycker du är snyggast?

Svar: Jag skulle välja Los Angeles. Jag sa ju att Uppsala var lagom stort och lagom litet. Men Jag tycker att Los Angeles verkar så mysigt när man kollar på filmer och tv serier som utspelar sig där=) Annars så skulle det bara vara häftigt att bo i USA=)

Fråga två förstår jag inte riktigt=/

Nämn 5 lag du vill att det ska gå bra för i VM.

Svar: Holland, Spanien, Tyskland, England och Elfenbenskusten. Måste även tilläga Sydafrika och Argentina=)



vem är din favorit artist?
tycker du elvis har en fin röst?


Svar: Svår fråga. En favorit artist är Phil Collins. Sen tycker jag att Craig David har en bra röst. Samt Elliott Yamin=)


Hur tycker du att maradona är som tränare`??

många stora stjärnor har gått ut och sagt att han har förstört hela argentina. Både spelstil, spel och storstjärnorna.

 
Svar: Han är bra taktiskt, men kan vara lite snällare i sina uttalanden. Jag har hört att Carlos Tevez har ifrågasatt spelstilen som Argentina har. Jag är inte så taktiskt insatt i fotboll, men jag tycker ändå att Maradona inte har misslyckats med att sätta ihop ett bra lag som dessutom har en god chans att kunna vinna VM.

Vad ska du göra i sommar?

Svar: Jag ska sommarjobba i en mataffär. Sen ska jag och en kompis åka med mamma och hennes pojkvän till Gotland. Sen lär det nog bli lite festande och annat smått och gott=)


hur ser en perfekt dag ut för dig??

Svar: Ingen som har någon typ av bekymmer:)


ser du ljust på framtiden. är du en sån som tror att allt ska ordna sig ?

Svar: Jag är en sån som kanske inte ser allt positivt. Men ja, jag ser väldigt mycket fram emot framtiden!:D
Jag tror att många saker kan ordnas, det behövs bara få ta den tid det tar.



Tack för frågorna, hoppas ni blev nöjda med svaren=)

Ha det bra;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär ju rösta asså!

Hombre.blogg.se gå in där

2010-06-17 @ 16:35:25
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes mannen! Hur många läsare har du nu då?

2010-06-17 @ 16:46:00
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0