Tack Carro!=)

Tjena, allihopa. Som ni kanske ser så har jag fått en ny design. Den är gjord av Carro. Vill tacka så jättemycket!=) Supergulligt gjort av dej;)  Iallafall, idag så har jag varit i skolan. Det var också så här halv segt. Var lite grinig idag kände jag, eller ja mer än vanligt=/. Så vill bara säga förlåt=) Efter att jag kom hem från skolan så tog jag det lugnt. Sen gick jag ner till hallen och spelade innebandy med P.95. Det var riktigt kul, för det var ett tag sen. Har saknat det lite, men kan inte lova en comeback=/.

Nu ska jag väl gå och duscha, så ha det bra;)

Glöm inte ställa frågor till frågestunden!=)

Kommentarer
Postat av: carrofranzen

Så lite så :) tyckte inte du va grinig idag :)

2010-06-08 @ 21:30:19
URL: http://carrofranzen.blogg.se/
Postat av: Biffen

Jag gjorde en comeback i innebandyn för ett tag sen och det var inget vidare, så tänk efter flera gånger.

2010-06-08 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0