Träning avklarad!

Tjena;) Sitter här vid köksbordet och funderar på vad ni tycker om Outfiten som jag valde ut. Iallafall, Ikväll så har jag varit på fotbollsträning. Det var helt okej. Blev kallad till match på måndag, så måndagskvällen blir uppbokad. Imorgon är jag ledig från skolan för att 3: orna tar studenten. Men jag är ändå uppbokad hela dagen, eller det känns som det:D Först ska jag in till stan och träffa mamma. Vi ska ta den andra sprutan mot festingar (TBE tror jag att den heter). Sen så ska vi leta efter studentpresenter till två stycken personer. Sen efter det så kanske det blir lite lugnare. För sedan så ska vi på två stycken studentfester. Och, detta kanske låter konstigt, men sen efter studentfesterna så ska jag och mamma gå på bio:) Jag vet inte riktigt vad det blir för film, men vi har pratat om att se "Kommissare Späck". Har sett trailern och det verkar rolig. Kanske överdriver lite ibland men det e väl en humor film så det kan jag ju förstå=)

Nu ska jag nog gå och duscha, Over and Out;)


Kommentarer
Postat av: 11

Frågestund martin ? :d

2010-06-03 @ 22:24:58
Postat av: Biffen

Du får vidarebefordra vad du tycker om SPÄCK sen om du ser den.

2010-06-03 @ 23:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0