Hemma från skolan

Hejsan allihopa, idag så var jag hemma från skolan för att jag hade sovit för dåligt=/ Det kanske låter konstigt men om jag inte sover tillräckligt ordentligt så kanske jag får migrän, vilket jag inte vill få. Skulle gissa att jag vaknade runt 12:30-12:45 idag. Annars så har jag tagit det lugnt och kollat på tv. Just nu sitter jag vid datorn. Ska ner till hallen sen och titta på två innebandyträningar. Sen ska jag nog bara ta det lugnt och vila.

Fick en fråga förut om vad maten (som jag och några kompisar igår åt på stan) kostade, och det kostade 147 kr om jag minns rätt. Sen så har jag fått en kommentar där det står att jag ska ha en frågestund, det kanske kommer senare.

Ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: rebecca eriksson

snälla ha din frågestund nu..har så mycket jag vill veta om dig!

2010-03-03 @ 10:14:24
Postat av: Biffen

I morgon ska jag tvinga på dig dina pengar! =)

2010-03-03 @ 22:34:02
Postat av: Lina Ohlson

Jag är en tjej från göteborg som festar mycket. Älskar att läsa din blogg, du verkar så världsvan och snäll. Älskar att läsa ur dina perspektiv och tankar. Fortsätt med ditt liv och lev det ut i fulla stunder. Har så mycket jag vill veta om dig snygging. bakrunden är så sexig!

2010-03-05 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0