Skoldags

Hejsan allihopa:) Idag så började skolan. Vi började kl:08:30 och slutar kl:16:10. Nu har vi Information och Layout och vi sak göra en Power point pressentation av våran praktikplats. Vi skulle ju ta bilder på praktikplatsen och jag tog dessvärre inga=/. Efter skolan så tror ja att jag och några kompisar ska äta=) Låter härligt:D
 
En person som jag verkligen har haft roligt med idag är Linus, störtskön kille som jag alltid har kul med:D

En sak till som jag och några kompisar ska göra efter skolan är att vi ska till Budo fitness. Nu ska jag börja jobba, ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: linda (:

JAG HAR BILDER !!!! Några i alla fall ;)

2010-03-01 @ 20:39:51
URL: http://lindaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0