Dagen som varit hitills

Hejsan allihopa! :) 

 Idag, så har jag varit i skolan. Min första lektion började kl: 10.00  Sen rullade dagen bara på.
  Träffade bland annat på Ingrid och hennes kompis Fanny (om jag minns rätt) i matsalen. Så vi käkade tillsammans och hade det kul. Kasper, Patrik och några till var med så det var trevligt. Pratade bland annat om vad som händer på Kulturnatten. 

 Under sista lektionen (Pedagogisk ledarskap) så visade jag upp min teckning (arbete) som skulle visa vem jag var. Eller rättare sagt, hur mitt liv har sett ut")  Sen efter det så skulle jag till gymnasie intagningen. Efter det så gick jag till Cultus (där jag vill gå) och försökte hitta rektorn. Men dessvärre så var han sjuk=/ Så jag hoppas att han är där i veckan, så jag slipper oroa mej :O

 Aja, efter det så fick jag skjuts av Hillevi (på cykel) till centrum. Måste säga att hon är riktigt duktig på att skjutsa..(A) Väl där inne så träffade vi Erik J, Erik S och Oskar. Vi cyklade till ån och satte oss där och pratade. Efter en stund så kom Ingrid och Karl M dit vilket var roligt. Man är alltid glad när man är med dom, eller det är man även när man är med resten av gänget =)

Sen lite senare så träffade jag Sandra. Var verkligen kul att träffa henne! =) Vi gick runt på stan (utan att veta vart vi skulle..") och hade kul. Vi pratade om vad som helst kändes det som. Vi träffade även min mamma som tog ut pengar åt mej (tack mamma <3). 
 Sen lite senare så åkte jag hem. Så nu ska jag och pappa, (eller pappa håller redan på) grilla. Det blir säkert jättegott! :D 

Ska försöka komma igång igen med bloggandet, har varit lite dåligt på sista tiden =/  
 Ha det bra
!;)

                                                 Bild på mej och Erik 

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0