Hejdå och hejsan

Hej hej. Ni kanske undrar över rubriken?  Jo det är nämnligen så att jag kom in på Cultus!
 Så nu blir det en sista dag på Katte imorgon...")  Ska se till att försöka njuta av det.
För på torsdag blir det en helt ny skolstart. Jag måste erkänna att jag känner mej en smula nervös(A)

Idag så gick skolan fort. Först var det idrott. Vi skulle först springa 2000 meter. Det gick ändå bättre än vad jag trodde. Jag sprang på 9 minuter och 43 sekunder. Visst, det är kanske ingen bra tid. Men eftersom jag inte tränat på ett tag så blev jag nöjd. Efter springningen så kastade vi spjut (tänker inte nämna hur det gick...").

Skoldagen rullade på. Under skoldagen så hade jag tänkt gå till Cultus (Katte och Cultus ligger (ganska) när varandra). Så när jag slutade skolan så tänkte jag kolla min mejl. Och det visade sej att jag fått två stycken från Cultus rektor. Där stod det att det var inprincip klart. Så jag gick till Cultus med Linus och träffade Ingrid och Hillevi. Så dom visade mej till rektorn, som förövrigt var jätte snäll! :D  Några minuter senare så var jag välkommnad till Cultus=) 

 Jag kommer självklart att sakna Katte och ALLA personer, jag ångrar inte att jag gått där! <3
 Ha det bra! :) 

                                  Nervöst! :O

                                 

Kommentarer
Postat av: Loviza

Hehe inga problem martin! ;)

2010-09-07 @ 19:41:05
URL: http://cheerblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0