Kanske dags att köra igen?

Hej! :D Ojj vad längesen det var man skrev här! Om man inte räknar med förra inlägget.. 

Vad har hänt på senaste tiden då? Nja, skola och lite av det vanliga =) Känns som om jag har  lite brist på vad jag ska skriva om just nu.. Men min dag idag har iaf varit bra. Som vanligt så går jag i skolan och idag så var det en ganska skön dag.
På kvällen var det den sista juniorträningen -Föralltid har jag hört någon säga :/ Det är givetvis tråkigt, men det fick en värdig avslutning! Toppen bra träning för allihopa! Är verkligen hel nöjd med den och säsongen :)
Ska dock nämna att det är slutspel (HJ 19) den kommande helgen! =)

Det blir inte så mycket mer i det här inlägget, kändes bra att skriva igen så hoppas på flera inlägg =)

Peace and Love <3


Kommentarer
Postat av: Biffen

Blogga_om-din_träning!

2011-04-13 @ 14:20:12
Postat av: Biffen

Hur gick slutspelet?

2011-05-10 @ 09:52:21
Postat av: Joakim

Börja blogga gubben!

2011-05-19 @ 23:11:22
URL: http://diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0