Hemma

Hej alla kära läsare ;) Nu har jag precis (för en stund sen) kommit hem. Dagen har varit ganska skön.
 Jag kom till skolan runt 11.30 tiden och väntade på att klass kompisarna skulle gå på lunch (för dom har estet och det har jag redan läst). Men efter en stund så träffar jag en tjej (som går i samma klass som mej), som säger att alla redan gått till matsalen. Så det va bara traska dit med ett glatt humör och vänta tills lektionen började.

Dock så var det ingen vanlig lektion idag. Det var två stycken som föreläste om HIV och det var nog en nyttig föreläsning. Det blev endel tankeställare..

Aja, nog om skolan nu! Ikväll så har jag innebandy träning och jag måste säga (eller ja, skriva") att jag är RIKTIGT TAGGAD! :D Jag satt på bussen påväg hem från skolan och började tänka på träningen och resten av säsongen som är kvar, och det fick mej verkligen att tagga till träningen ikväll! :D Jag tycker att innebandy verkligen blir hur kul som helst, särskilt när man är taggad! =)

Hope you read on! ")

                                         


Kommentarer
Postat av: Biffen

Härligt att du ångar på starkt med innebandyn!

2011-02-03 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0