Näst sista dagen i Maj

Hej på er/dej som läser denna blogg! :) Uppdateringarna blir inte lika ofta om man jämnför med t.ex. för ett år sedan.. Men men, i sommar när man får mer tid så kanske det blir bättre =)
Iaf, idag så har jag haft en riktigt skön dag. Började med att jag kom in till stan 12.40 ungefär. Jag gick runt i olika butiker och tog det allmänt lugnt bara och slappade i det vackra vädret :) Senare så gick jag till skolan där jag hade en lektion (svenska), det var riktigt skönt :) Anledningen till att jag bara har en lektion var för att jag redan har läst engelska och matte. Svenska var inte så lång som jag trodde den skulle vara så vi fick sluta lite tidigare vilket var bra eftersom det var innebandy träning idag 16.30. Har även träning nu ikväll mellan 20-22. Det är ganska skönt att hålla igång med träningar, även fast säsongen har slutat :) Kan rekommendera stark att löpträna i sommar eftersom konditon alltid behövs, men det är nog inget nytt direkt.. =)
Aja, nu ska jag äta, ha det bra :)

Bild: Från en Maskerad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0