It's me bitches!

Hallå, Ingrid våldgästar Martins blogg..eller kanske inte.
Fick faktiskt gästblogga, så tro inget annat!

Tycker Martin är super duktig med sin blogg, roligt med killar som bloggar..keep up the good work!
Aja nu undrar ni säkert vad jag är för schitzo som bara skriver!
Nåja, mitt namn är Ingrid Björnlund och är 16 år från muppsala (läses Uppsala)
Ska börja på cultus i höst.

Jag har ett brinnande intresse för foto och har en jävla massa åsikter som jag gärna delar med mig av i min blogg!
Jag är inte elak, utan bara ärlig..så bli inte rädda!

Jag och Martin kom överens om att skriva i varandras bloggar så ni får gå in och kolla på min sockersöta blogg (urk) och den ska göras om..inte massa rosa och skit! Nejnej..so not Ingrid style (citat gaybloggen)

Jag har absolut inget vettigt att skriva, så eftersom jag bara älskar att bjuda på mig själv så får ni självklart massa bilder!

Enjoy

OCH GLÖM FÖR FAN NU INTE ATT BESÖKA MIN BLOGG..FÖR DÅ JÄVLAR!
www.Ingridsliv.blogg.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0