Riktigt värdelös bloggning!

Det här funkar inte!  Har ju inte bloggat på hur länge som helst. Imponerande att man ens har några läsare kvar. Men till er som fortfarande har följt, ett stort tack!  Hitills har sommaren varit riktigt slapp och skön.
Har varit med polare nästan varanan dag. Nästan varje helg inne i stan eller något annat skoj. Självklart har man toppat vissa dagar med lite krök ;) Känns som om att det väntar flera galna saker :D
Dom närmaste dagarna har jag bland annat åkt moppe till Ulva med Patrik  och Anton. Vi åt jordgubbar, lr snarare dom åt jordgubbar! Sen igår va vi i stan och träffade något gäng som vi träffade dagen innan skolavslutningen. Blev att man snackade och tog ett kvällskäkMc Donalds =) Sen efter det när vi åkte hem gick vi till en "mini fest". Några hade redan gått men trevlans vare!

Har även slutat på fotboll! Kände att det inte var något för mej längre=/

Sen kan jag även berätta att min mobil e borta! så har jag inte svarat på något sms eller sånt så vet ni varför. Väntar på nytt simkort från Halebop.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0