Härligt

Hejsan:) Idag så vaknade jag runt 09:10. Skulle upp då eftersom jag hade innebandymatch på morgonen och det var samling kl:10:00. Vi vann med 3-0 vilket var riktigt skönt=) Alla kämpade och vi spelade med stort hjärta (det gjorde även motståndarna). Efter matchen så stannade jag och kollade på damerna som hade match efter oss. Kollade på första perioden, sen så gick jag hem. När jag kom hem så skulle pappa ut och springa. Så jag värmde kyckling och ris som vi hade kvar sen några dagar. När jag skulle börja äta så ramlade hela tallriken ner på golvet och nästan all mat låg på golvet. Kändes ganska så surt, medtanke på att jag var hungrig och maten så riktigt god ut. Men men, jag kunde inte äta kycklingen och riset så jag värmde en Pan pizza.
Jag har inte gjort så mycket mer idag. Ska nog bara ta det lugnt, kanske kolla på film eller något sånt.
Ska försöka lägga in ett till inlägg idag.

Ha det bra :)
  
    

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha xD den tallriken vill jag också ha som hoppar ner på golvet själv xD

2009-12-13 @ 00:41:07
URL: http://www.nadishan.blog.se
Postat av: Martin

Hehe jasså:P

2009-12-13 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0