Nu rullar det på bra

Hejsan:) Idag har det som rubriken lyder rullat på bra. Dagen började med Samhällsvetenskap, där vi skulle lämna in våran tidning. Våran grupp hade tyvär inte börjat, men vår lärare verkade inte arg på oss. Efter samhällsvetensakpen så hade vi rast i ungefär en timme. Då satt jag, viccan och några andra och pratade och tog det lugnt. Efter en timme ungefär  så gick vi till nästa lektion som var matte. Där fick vi tillbaka matteprovet som vi gjorde i fredags (jag har för mej att det var i fredags vi gjorde det:). Sen fortsatte vi att räkna, jag fick inte så mycket gjort, men jag försökte att koncentrera mej på ett räknesätt iallafall. Sen efter matten så hade vi lunch (det blev någon typ av kött stod det), jag och viccan gick till Cupido och åt. Det var första gången jag åt där och jag blev inte besviken. Det var gott:) Jag åt pakad potatis med kycklingröra. Efter att vi hade ätit så gick vi mot skolan, men först gick vi in i en butik och kollade på klockor. Sen när vi kom tillbaka så började bilden. Där ska vi hålla på med olika uppgifter (bl.a så ska vi göra ett skyltfönster av en kartong). Efter lektionen så slutade vi. Jag gick med viccan en bit ner mot bussen där vi svängde åt olika håll. Jag gick på stan ett lite tag, sen åkte jag hem. När jag kom hem kollade jag på tv och inte så mycket mer. Funderar på att åka in och kolla på innebandy match inne i stan men jag är inte säker. Ska gå ha det bra:)




              Bild: Från Datakunskapen

Kommentarer
Postat av: Linus reidar

H'ärligt att du har börjat uppdatera mycket!! Fyrishov imorgon!

2009-12-02 @ 19:29:45
Postat av: *cykeltjuven*

HeJHeJ!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-02 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0