Bloglovin?

Hade tänkt ta upp en sak. Och det är detta med bloglovin. Kanske låter konstigt med tanke på att jag bloggar, men jag har inte riktigt fattat grejen med det=/ Jag har själv ett konto (eller något sånt), men vet inte vad man ska ha det till, mer än att det går att hitta andra bloggare. Vet också att man kan (på något sätt) tjäna bättre på det. Men håller mej nog till detta. Men tro nu inte att jag har något emot såna som har bloglovin, jag är bara nyfiken på vad det är till för=).


                                      
          Här skulle det vara deras logga, men det fungerar inte att ladda upp bilder för tillfället=( 



                         


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska förklara för dig lilla Martin :) Jag tycker du ska använda det, de är ett smart sätt att kolla bloggar. De du gör är att du lägger till "alla bloggadresser som du läser" inne på ditt konto på bloglovin. Sen ser du varje gång du loggar in vilka av bloggarna som har uppdaterat (alla nya inlägg). Istället för att klicka runt på olika bloggar och kolla vilka som har uppdaterat, o slösa massa tid av ditt liv ;)

2010-08-26 @ 01:15:31
URL: http://prettydetails.blogg.se/
Postat av: Kerstin "kärre" Falk

heller hur. Det är inte slut en :)

2010-08-26 @ 07:46:31
URL: http://twococos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0