Dags att plocka fram höstkläderna?

Var inne på Stilrobins blogg. Där läste jag om att han hade plockat fram sina höstskor. Då slog det mej att det inte är så långt kvar tills hösten. För kollar man i endel butiker och så tycker jag att det känns som om att det kanske inte e läge att köpa shorts nu (om man absolut inte måste eller av någon annan anledning:).
 Vädret har visserligen varit varmt, men om man nu ska vara LITE pessimist så känns det som om att vädret börjar bli svalare och att det kanske även blir lite mörkare snabbare? Kan väl bero på att när sommarlovets slut är här snart så kanske det börjar kännas mer som höst?
 Också där av outfiten som jag la upp för en stund sen, JAG tycker helt enkelt att det känns mer som att man ska rikta in sej på hösten.             Vad känner ni? Fortfarande sommar, eller början på hösten för er?

 

                                    VS   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0