Gymnasie möte

Jag var alltså inte till kommunen igår eftersom det regnade något fruktansvärt =/ Så imorgon så ska jag försöka ta mej dit och prata med någon som kan hjälpa mej. Det börjar ju som sagt att bli bråttom och jag skulle gärna vilja byta för nu känner jag mej säker och detta är verkligen vad jag vill:) 
 Så förhoppningsvis så blir det Cultus - Omvårdnad. Annars så får jag kolla med Lundellska - omvårdnad. Men tills dess (innan jag byt) så går jag fortfarande kvar på Katte")  

 Från  Katte till ---->                   

 En helt annan sak. Det här med "Utmaningen". Jag har fått in 10 röster, och alla har sagt leggings i skolan, så om ni vill se mej Färga håret brunt, solduscha eller Sminka hela kroppen så föreslår jag att ni får skynda er att rösta=)

                            Tänk om det blir leggings...
                                
Undra vilken färg det blir..?
                                  

Kommentarer
Postat av: Anadora

jag röstar på skrik rosa leggins :D

2010-08-31 @ 21:34:45
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0