I know that you love to hate me!

Hallå alla Martins läsare, It's me again.
I know..ni tänker "fan inte hon igen nu kan jag lika gärna gå och dränka mig i närmast vattenpöl"
Skulle jag gjort om jag var i era kläder!

Nåja, ni får finna i er sitautionen att det är jag som skriver nu!
Är det bra med er?
Med mig är det super bra, en av mina bästa kompisar som är modell ska iväg och plåtas nästa vecka (OCH GISSA VEM SOM SKA FÖLJA MED!!?) kommer ju lära mig massa om att fota människor..herregud LYCKA!

Annars då vaknade jag halv 09.30 idag (eller 12.30..)
och gick upp och lagade mat, inte rikitgt min starka sida.
Fick värma om maten 3 gånger..

Annars har jag värsta shopaholic sydromet just nu, ser grejer som jag BARA MÅSTE HA överallt, självklart gapar plånboken tom.
Men man får väl hoppas att pengarna för sommarjobbet kommer snart.

Tröstade mig med att shoppa lite på en lopps igår
blev en ring och ett armband..bättre än inget I guess.

Men har sett en grymt snygg oversize tröja som jag måste ha, så underbart nu till hösten!

Tycker du om att shoppa? Och isåfall vilken/vilka är då din favortitaffär/er?

Min är H&M, gina tricot och weekday när det gäller jeans! Oyes.

Men ni får ha det så bra, take care.

// www.ingridsliv.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0