In mot hallen med klubba och boll

Tjena tjena alla härliga människor;)  Idag så har ju jag som skrivet inte jobbat, vilket är RIKTIGT skönt. Inget illa menat om Hemköp eller personerna som jobbar där. Men jag kan inte klaga på att vara ledig sista dagen på sommarlovet!
 Jag gick upp klockan 09:05 kanske(?) för att ringa till jobbet. Sen blev det raka vägen tillbaka till sängen där jag inprincip sov till 12:20 om jag minns rätt... :)

 Juste, kan berätta en liten läskig sak som hände inatt. Jag var uppe ganska sent (vilket givetvis aldrig är bra=/ ) så hade jag lyckats somna framför tv;n. Sen helt plötsligt vaknar jag till och när jag öppnar ögonen så ser jag att det är någon som går mot mej. Det var RIKTIGT läskigt!! Som tur var så var det bara pappa;)  Han blev väl förvånad att jag fortfarande låg och sov kanske=) 

 Ni kanske undrar över rubriken? Det är för att idag så ska jag försöka träna innebandy för första gången på länge:) Jag och Markus (han som driver bloggenwww.mannenmedpacemaker.wordpress.com ) ska träna med ett lag (som jag tror är nystartat). Föreningen heter FBC Uppsala och känner man till vad innebandyklubbarna heter här i stan så kanske man iallafall känna igen klubben under dess förra namn: Årsta! Ser fram emot att få spela lite igen. Eller iallafall få testa, för längtan efter att bara få träna (iallafall en gång!) har verkligen varit när.  Hoppas att allt går bra. Jag själv har väl inga direkta krav på att jag ska prestera bra. Konditionen är nog också något som kommer att få känna vad den går för;)

 En sista sak också, väntar fortfarande på att min mobil ska komma. För er som inte vet det så är den jag hade sönder. Så det gör att jag inte har någon mobil överhuvudtaget! Men den borde (om jag har tur;) komma imorgon eller i början av nästa vecka=) 

 Ha det bra, vi hörs!

                                     Bild
från förra säsongen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0