Kärleken till HumC?

Måste bara börja detta inlägg med att säga förlåt för att jag inte bloggat så mycket idag! Men jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva om... Så istället så har jag legat i min säng fram tills 15:30 kanske:S  Mycket onödigt? -Nja, det låter jag vara osagt!:D

 Nåja, ni kanske undrar över rubriken? Jo, det är nämnligen så att jag KANSKE ska till HumC ikväll igen. Det är Ingrid och hennes kompisar som ska dit, tror jag iallafall;) Men ikväll blir det lungt. Är helt slut från igår, men med tanke på hur det brukar bli när man är med Ingrid och dom så ska man inte säga för mycket! Bara lugna, det blir inte FÖR mycket! =) 

 Ska väl äta också innan jag åker. Så får vi väl se hur det blir ikväll. Men det känns inte så roligt att sitta hemma just denna lördagskväll=/ - Talar för mej själv där*

Ha det bra!;)

                     
Bild från igår! Precis klivit av bussen utanför HumC, vad vi gör behövs inte frågas..
                                    
                                       

Kommentarer
Postat av: Maria

här är min nya mkt ointressanta blogg :) mohah

2010-08-22 @ 00:28:10
URL: http://prettydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0