Lagom

Hejsan, nu är jag hemma igen. Jag har precis kommit hem efter att ha spelat fotboll. Det blev själv, men det var ändå ganska kul att spela:) Det var lagom :)
 Vädret var föresten jättebra. Det var inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara. Dock så hade jag underställsbyxor på och en tjocktröja (A)  Men på slutet så märkte jag att det var ganska kallt.  

 En annan sak som jag märkte var att efter att jag sprunigt en så kallad rush (stavning?(A), så var jag helt slut!  
  Känns som att jag måste bättre min kondition")

 Aja, nu ska jag väl duscha, ha det bra!                             

                                             
 
                          Kanske kan få upp min kondition lika bra som den här personen?") (A)
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0