Samma sak igen?

Hej hej:) Idag så skulle egentligen jag kanske inte bloggat, anledning- Filip, Daniel och jag skulle till Gröna Lund idag. Men det blir troligtvis imorgon=)  Nu kanske ni automatiskt tänker: "Varför åkte dom inte idag som planerat?" - Jo anledningen var att jag inte kunde få tag i mina Migrän tabletter=/.
 
Så idag så blir det: Hitta en väska, kolla på en fotbollsmatch KANSKE! Gå på restaurang(?)
Aja, det visar sej hur det blir:)  Det rycktas även att det blir Stadsparken ikväll...=)
 
 Har inget mer att skriva nu tror jag, så jag säger: På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer svaren från frågestunden ? :)

2010-08-14 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0