Skrivsugen

Hej igen:) Känner nu att jag blev sugen på att skriva igen. Dagen har jag ju redan pratat om. Kan nämna morgondagen. Då ska jag absolut inte göra något speciellt. Förutom att gå i skolan och ta det alltmänt lugnt. Ska kanske gå ner till hallen och kolla när juniorerna tränar innebandy (mitt gamla lag). Bara för att se hur det verkar. Har ju nämnt att suget börjar komma tillbaka, men när jag tänkte på innebandy idag så kände jag mej inte så taggad=/ Vet inte varför.

 Har en känsla av att jag har en lång skoldag imorgon..Men det kommer säkert gå fint=)
 Vet inte vad jag ska blogga om, kanske kommer ett inlägg till lite senare. Det känns inte så ovanligt längre;)

Btw, om någon tog sej illa vid angående hissnings och dissnings listan så ber jag tusen gånger om ursäkt <3 Var bara själva användandet av meningen (ibland) som jag vill dissa.

Ha det bra, ses! =)


                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0