Tre osköna saker jag gjort iår!

  1. Överklass nytt:  Tänker inte säga att jag var helt emot det. Var kul med all respons i början men det hade räckt med en videoblogg-.-  *Rå diss på det!*

  2. Drack för mkt på en helg. Helt ..... meningslöst! Vann inget på det. Skönare att vara nykter!3

3: Tagit på tok för mkt sovmornar. Visst, det e skönt att sova men man missar ju typ halv dan?? Oskönt där!


Listan visar dom mest osköna saker jag gjort. 1 e självklart det mest osköna och så vidare...

Har fått lite kritik för att en del saker e tråkiga. Och det kan jag förstå! Som Överklass nytt t.ex.
Skulle vara tacksam för om ni skulle säga vad t.ex. Vet en kille som säger vad han tkr e dåligt och bra vilket e bra. Bryr mej inte om jag får kritik, bara bra! Man lär ju sej vad folk tycker och man kan ta chansen att ändra på det=)






Kommentarer
Postat av: anton

sorry men listan är felaktig. Jag lovar att det oskönaste du gjot är att försöka sova i ett skjul i stan dagen innan avslutningen! :>

2010-08-11 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0