Vilar inför matchen ikväll

God dag allihopa! Idag så har jag sovit fram till 12 nånting. Känns skönt konstigt nog med tanke på det jag skrev om sovmornar förut...
 Iaf, idag så ska jag (som jag skrev igår) åka och kolla på landskamp i Stockholm med pappa. Ser fram emot det, alltid kul att kolla på elitfotboll. Detta blir också den första svenska landskampen jag ser live. Minns ni när Brasilien var i Sverige och spelade mot två andra länder? Jag och pappa var och kollade på Brasilien - Gahna. Riktigt kul att se den också:)   Aja, ska inte prata mer fotboll nu känner jag. Finns kanske någon som läser detta och inte tycker fotboll e ett dug kul..
 
 Tills ja skriver igen, ses;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0