Skola, tårta och träning=)

Hejsan:) Blev inget inlägg igår eftersom jag inte har en egen dator och ville inte fråga pappa om jag kunde låna honoms. Iallafall så gick jag i skolan, där vi fick tårta sista lektionen=) Fast det var bara för att några i klassen hade ställt upp på öppet hus för en kväll. Efter skolan så gick jag på stan ett tag, eller jag åt lite mat på McDonald`s. Sen åkte jag hem och tog det lugnt. Lite senare på kvällen så gick jag till innebandyträningen. Sen när jag kom hem så åt jag lite mat och kollade på Paradise hotel. Sen blev det inte så mycket mer. Just nu sitter jag i skolans datasal och har Information och layout. Jag slutar 11:45 så det ska bli skönt=)

Ska börja jobba nu, ha det bra;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej martin mellåker,fest i helgen i gävle

2010-02-05 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0