Tack mamma och pappa=)

Hejsan allihopa. Det blev inget inlägg igår, men det var tanken att det skulle bli det men jag hade vist råkat radera texten jag skrivit=/ Iallafall, idag så har jag tittat på innebandymatch inne i stan. Sen så har jag åkt hem till mamma för första gången på jättelänge, iallfall så känns det som det. Sen så har jag, mamma och pappa verkat kommit överens om mobil nu:) Det blir en sony ericsson Vivaz=) Ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt, och kolla om Beck går nu på tv4plus.

Hoppas ni har det bra:) P.s Sammanfattning från Semestern kommer förhoppningsvis snart:)
                            Foto: Jag i Barcelona, bakom mej är Camp nou.
                                           
                                

Kommentarer
Postat av: isak

snygg design har du fått, headern e grym,. För bloggtips och sånt kan du kolla in min blogg!. vi ses.

2010-03-01 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0