Ärenden och Fika med en kär gammal vän =)

Tjena! Idag så gick jag upp helt i onödan! Jag trodde att jag skulle jobba idag så jag gick upp. Sen precis när jag ska byta om så frågar pappa mej vart jag ska. Då svarar jag att jag ska till jobbet. Och tror ni inte att jag har ledigt denna måndagen! Jag hade totalt glömt bort det!
Iaf, idag så skulle jag vart på stranden med Anton och glassat. Men måste fixa några ärenden nu så det får bli en annan dag. Men vi ska ju iaf till fyrsihov på Onsdag så:P Och idag så ska jag också fika med Ida! Det var verkligen sjukt längesen vi träffades! Så det ska bli kul =)

Nu måste jag kila, Ciao!

Kommentarer
Postat av: carro

sv; jaa du jag gillar den inte så mkt ;D heeh :P saaaaknareeeey <3333

2010-07-06 @ 20:35:05
URL: http://carrofranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0