Ingrid is here igen

Hallå alla Martins läsare!
Ingrid här, som ni alla vet är Martin i göteborg på semester.
Så fick ett sms tidigare där han fråga om jag kunde blogga åt honom, och självklart!

Vet inte alls vad jag ska skriva om, så om ni ville komma med förslag så skulle det vara super gulligt!¨
Kan ju alltid berätta lite mer ingående om mig själv, vilket är mycket intressant..eller vem försöker jag lura men ni får plågas lite!

Jag heter som sagt Ingrid Björnlund och är 16 år från Uppsala.
Sen drygt 7 år tillbaka har jag hållt på med hästar, alllt från islandshäst till varmblod
På min fritid, umgås jag med mina vänner (dom bästa som finns!)
ett brinnande intresse jag har med är att fotografera, började med en simpel digetalkamera (som jag hade sönder..lyckades typ få sand i) och efter en jävla tid av sparande köpte jag mig en egen systemkamera.

En Nikon D3000, vilket numera är min pojkvän!

På min blogg så skriver jag mycket om åsikter och smink (jag vet vilken jävla blandning tänker ni) men nån måste ju vara den första men nåt sånt med!

Annars njuter jag bara av sommarlovet, så det ska vara tycker jag!

Och en grej till..kom igen och kommentera mera!
Ni anar inte hur mycket det kan göra och hur peppande det är, så kom igen det tar bara några ynka sekunder och det kan göra så mycket!

Men nu ska jag fortsätta att äta ihjäl mig på godis, ni får hare bra och så kanske vi hörs (eller vad säger man?) igen!

// www.ingridsliv.blogg.se

JÄVLA SKIT INTERNET DET GÅR INTE ATT LÄGGA ÖVER BILDER, DET HÄR ÄR FAN INTE RÄTT TID ATT JÄVLAS MED MIG!! JÄVLA SKIT COM HEM!

Kommentarer
Postat av: Markus

Hur länge kommer du gästblogga? inget illa menat men saknar min egna lilla Martin!!

2010-07-29 @ 06:11:42
URL: http://Mannenmedpacemaker.wordpress.com
Postat av: Biffen

Så mycket ilska.

2010-08-01 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0