Lugn dag

Chaa =) Idag hände inte mkt på lilla kära Hemköp. Ibörjan var det mycket att göra, men vips så fanns det inte mycket. Fördelen med arbetet idag var att det blev lite andra sysslor och inte samma saker :)
Efter arbetet så åkte jag och pappa in till stan och handlade på City Gross (vi är ju inte som överklassen, visst Emma? :D). På tal om den sistnämnda personen. Tror ni inte att jag får reda på att hon var på IKEA samtidigt som jag var på City Gross-,- Naturligt vis kom det fram efter att jag och pappa åkt därifrån=/ Tänk er, det hade kanske varit vårt första möte...;) Nejdå driver :D Men man vet aldrig. Dom där stadsborna kan ju bara dyka upp sådär!
Iaf, imorrn blire Fyrishov med Patrik och Anton. Ska bli nice att bada. Va riktigt längesen jag var där med dom.

Nu ska jag kolla på Sherlock Holmes som jag köpte idag när jag och pappa var och handlade :)

See yah(H)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes! överklassen brukar inte vara på ikea u know.. menmne du vet varför! ;D skriv meeeer om osss överklassare och våra samtal. LOVE IT! /// EEEEE

2010-07-07 @ 01:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0