Överklassens nyheter!

Överklass nytt:
Tidigare idag så besegrade Spanien Tyskland med ett noll. Målskytt, Carles Puyol! I och med detta är Spanien i final, medans Tyskland om bronset på Uraguay. Så alla ni som inte hejade på Spanien: FKB! :D 

Nu över till en annan person som inte syntes så mycket. Jag pratar självklart om Fernando Torres! Killen som alla överklass tjejer tycks verkar vara galna i... har inte synts så mycket i detta VM. Vad kan detta bero på? Jo, kanske för att han har varit skadad. Men kom ihåg, överklass tjejerna bryr sej nog inte om fotbollen han spelar...(A)

Och den sista punkten (för tjejerna): Vem utav Cristiano Ronaldo och Fernando Torres skulle du välja?

Mitt namn är Murre som jobbar på överklass nytt och jag önskar er en fortsatt bra dag=) <3


Kommentarer
Postat av: NATTAAAAAAA

kan du inte skriva i överklass nytt nästa gång att jag blir mycket irriterad på Emma för jag vet knappt vem den killen hon sitter o snackar om är :S

2010-07-09 @ 01:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0