Skönaste vädret hitills och man jobar?!

Tjena! Kan gissa att det inte e många som missat det supersköna vädret som va idag? :D Själv så jobbade jag i en matbutik hela dagen... Nee, eller okej då. Inte hela, men iallafall tills kl: 16;00.  Efter jobbet så drog ja hem och käkade, softade och allmänt bara vara. Kan även berätta att jag varit ute och sprungit idag! Och då tänker man väl genast, varför? Jo, det ska jag svara på nu: Jag var sugen på det..;) Men märkte även vad all kondition har försvunnit!!!:O Så det måste bli flera springturer så konditionen kommer tillbaka!

Imorrn e jag ledig! :D Men tyvär så fick jag en tandläkartid imorrn! Varför just när jag är ledig?!=(
Aja, annars så ska jag bara slappa. Ska nog försöka ringa Patrik eller någon och höra om vi ska göra något:=)

Imorgon åker förresten Emma och Nathalie, vill bara önska en trevlig resa =) Hoppas ni får det bra! :)

Nu ska jag väl fortsätta att dejta min dator, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0