Sovmorgon

Hej hej! Idag så har jag sovit till 15:37! Hm.. undra vad jag gjorde igår... Iaf, Överklass nyheter kommer att komma idag! Idag hände också något som jag inte kännt på länge. Det var inget vanligt...Men jag blev lässugen! Så jag började läsa sista boken ur Harry Potter. Jaja, jag vet att det kanske låter barnsligt, men jag e ett stort fan av Harry Potter. Men nej, inte lika mycket som många är i Twilight. Läste iallafall ett kapitel. Nu ska jag väl gå upp och käka. Sen lite senare blire ett Överklass nytt!

Väl mött=)

Kommentarer
Postat av: carro

sv; aah men då kommer jag aldrig mer kunna använda telefonen eftersom silvertejpen kommer göra så mobilen inte går att "fälla upp" ;) kraaaaam<3

2010-07-12 @ 00:38:56
URL: http://carrofranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0