(Hår)längtan!

Ni som sett mej tidigare vet att jag har haft ganska långt hår. Och jag ångrar mej ibland att jag rakade av det. Så jag har funderat redan nu på vad för typ av frisyr jag vill ha när håret har växt en bit. Här kommer några förslag, men jag behöver hjälp=) Skriver efter varje bild om vad jag tycker:)

Utan det röda färgen kan jag tänka mej:)

Skön frisyr som går att variera.

Såna här tycker jag passar, speciellt nu på sommaren:)

Något liknande, kommer nog många såna liknande bilder;

Detta är nog en utav mina absoluta favoriter=)

Och blir det inte kort på sidan, så kanske denna.

En sommarlook.

E lite skeptisk till denna, men kanske...

Denna går till topp 3 enligt mej!:D

Påminner om en frisyr från tidigare..

Ända skillnaden är att håret är lockigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0