Nej, det e inte bakiströtthet!

Hejsan:D Blev inget bloggande igår eftersom jag inte hade tillgång till någon dator igår på nästan hela dagen. Var som jag skrev förut på två studentfirande igår. Båda var jättetrevliga, men jag kände mej lite "halv pigg". Efter båda firanderna så åkte jag och mamma på bio:D Vi gick på "Kommissarie Späck". Jag tyckte den var helt okej. Det var endel saker i filmen som var ganska överdrivna=/ Men jag och mamma hade räknat med det, eftersom vi visste ungefär vad för typ av film det var. Efter båda studentfiranden och filmen så var jag rejält trött i kroppen. Men som rubriken lyder så var det inte som efter en fest eller så. Utan nu var det för det hade varit så mycket.

Idag så har jag varit hemma hos mamma och sovit ut. Det var riktigt skönt:D Sen efter det åkte jag hem till pappa. Och efter att varit hemma en stund så gick jag till affärn och köpte godis=) Nu blir nog inte tandläkaren glad...;)

Ikväll så ska jag nog bara ta det lugnt, kolla på film och sånt. Sen är det ju den där godis påsen också...:D

Nej, nu ska jag gå, ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: biffen

du krökar fan alltid!

2010-06-06 @ 13:41:22
Postat av: Biffen

Ha ha ha! Fille är alltid lika rolig när han försöker spela någon annan. Jag skriver namn med står bokstav som man ska, bara så att du vet.

2010-06-06 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0