Ny Skola?

Tjena. Som ni ser så är det en väldigt konstig rubrik som lyder. Detta är endast tankar som går runt just nu. Jag känner för att byta inriktning. Och ja, jag vet att jag måste gå om ett år till men jag börjar överväga om det är värt det. För jag går Handel och Administration nu. Men skulle vilja byta till kanske Media. Sen så har jag sett en inriktning som är som ett Byggprogram men med inriktning på Hus nånting. För jag har funderat på Mäklare sen ett tag tillbaka. Men som sagt, detta är tankar just nu, får se om dom blir verklighet. För jag vill inte känna om 5-6 år att jag kanske gick fel inriktning=/

Svaren på frågestunden kommer troligtvis imorgon=)

Ha det bra;)
                   
Foto:
Vore detta nice?=)

Kommentarer
Postat av: Maria

usch ja känner verkligen lika!! hata handels

2010-06-15 @ 01:56:48
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/
Postat av: Maria

alltså jag vill inte byta skola men linje precis som ja sa förut. Vet att du har rätt man borde byta eftersom man bara går gymnasiet en gång liksom, men samtidigt vet jag inte va ja skulle byta till heller så :) har du bestämt dig helt för att byta?

2010-06-15 @ 13:29:32
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/
Postat av: Biffen

Vilken linje funderar du att byta till?

2010-06-15 @ 19:55:47
Postat av: Maria

jaha :) de trodde jag inte.. omvårdnad. Vad vill du bli isåfall om du skulle välja de?

2010-06-15 @ 20:10:37
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0