OUTFIT

Som jag skrev förut så kommer nu här Outfiten. OBS! Alla kläder kommer från Junkyard.

Detta kommer att bli en skatear stil med olika alternativ=)

Plagg nr 1: Bland färg keps från New Era - NY Yankees - SkatecheckRosa Keps från New Era - LA DodgersBlå Keps från New Era - NY Yankees - Seasonal Basics Alla tre kepsarna är från New Era, även fast det står LA på den rosa kepsen i mitten.
Dom här kepsarna tyckte jag bäst om:)

Plagg nr 2: Tall Tee - Sweet N SourTall Tee nr 2 Sweet N SourTall Tee - Sweet N Sour
Två stycken Tall Tee, kunde inte välja färg så det fick bli båda:)

Plagg nr 3:Jeans från EtniesJeans från Etnies
Jag tycker att dom var ganska fina. Vet inte om det e Baggyjeans men jag gillar dom.

Plagg nr 4:Ziphoods, vet inte från vilket märke
Två stycken Ziphood tröjor. Förut så skulle jag nog tycka att den till vänster e snyggast. Men nu tycker jag den till höger:)

Plagg nr 5:Skate skor från DC - Court Graffik SESkate skor från DC - Court Graffik SE
Ett par skatear skor. Fanns en hel del på hemsidan, men jag bestämde mej för dom här.

Plagg nr 6:Armband från Lowlife - RayArmband från Lowlife - Ray
Ett Armband som syns, men som nog ändå skulle kunna smälta in bland dom andra kläderna=)

Plagg nr 7:Hörlurar från WeSC - Bongo SeasonalHörlurar från WeSC - Maraca SeasonalHörlurar från WeSC första bilden: Bongo seasonal. Andra bilden också från WeSC: Maraca Seasonal.
Borde väl egentligen säga tillbehör nu. Två hörlurar, Jag kan inte bestämma mej för vilka som e mest "skate aktiga".

Tillbehör: Longboard från Sector 9 - Lombok - 46Longboard från Sector 9 lombok - 46
En Longboard. Borde väl egentligen vara en Skateboard, men skulle jag välja mellan Skateboard och Longboard så skulle jag välja Longboard.


Detta var Outfit för den här gången. Det kommer kanske att komma flera outfit.
Hoppas ni blev nöjd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0