Vad ska man lägga pengar på?

God kväll! Idag så har jag bara tittat på tv nästan. Vaknade lagom till matchen mellan Italien - Nya Zeeland. Matchen slutade 1-1. En annan sak som jag har tänkt på idag är vad jag ska lägga min sommarjobbs pengar på. Jag vet ju inte vad jag tjänar!  Men samtidigt vill jag inte fråga nu eftersom jag redan sagt ja till jobbet. Låter konstigt men vill inte framstå som om att jag bara tänker på pengar=) Har några idéer på vad jag skulle kunna lägga pengar på:

  • Playstation 3 (Min gamla 2:a har gått sönder)
  • Ny mobil (den jag har nu e ny, men det e fortfarande sönder efter en lagning!)
  • Nya kläder - Känns som om det alltid behövs.
  • Kamera - Som man kan använda och ta kort på vardagen så jag kan lägga upp det här=)

Aja, nu ska jag fortsätta lata mej!!! :D
                                   
                                 
Denna mobil verkar nice, både touch och knapp mobil. Värt att lägga pengar på? ¨
                                  Svar: KANSKE!


Kommentarer
Postat av: KAMERA

KAMERA KAN MAN FÅ EN BRA FÖR ENDAST 500KR SÅ A A

2010-06-21 @ 12:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0