Svar på frågestunden

Hejsan, här kommer svaren på frågorna från frågestunden=)


Du måste välja en dokusåpa som du ska delta i, vilken skulle det vara? -
Helt ärligt så vet jag inte, men jag skulle inte vilja ställa upp i Paradise Hotel.

Saknar du björkvallskolan? - Ja, lite faktiskt. Jag var där när dom hade öppet hus och lite längtan fick jag. Men mest av allt saknar jag alla dom som gick där när man själv gick där=)

tre saker du inte skulle klara dej utan? - Tre saker som jag verkligen skulle sakna är: Min familj, kompisar (speciellt Maria) och sen så vet jag inte. Min mobil brukar jag använda ganska ofta.

hur vill du att ditt liv ser ut om 10 år? - Svår fråga, men jag skulle nog vilja ha en flickvän, ett jobb och ett ställe där jag trivs att bo på.

vad tycker du ärligt om mej?  (ÄRLIGT!) - Detta kommer rakt ifrån mitt hjärta. Jag tycker du är helt underbar. Du har verkligen mycket av det som jag tycker är bra/viktigt . Du är ärlig, du är snäll, du är söt och du är dej själv. Du vågar också säga vad du tycker och jag respekterar dej. Jag vill gärna träffa dej flera gånger=) <3

Hur snabb är du på 100 respektive 400 m? - Tyvär så vet jag inte det=/ Jag har nog inte tagit någon tid på dem distanserna.

Har du nån flickvän? - Nej, tyvär det har jag inte=/

Om du skulle fått rösta i årets val, vilket parti skulle du rösta på och vilket parti skulle du absolut inte rösta på? - Jag vet inte, det känns lite konstigt att säga det med tanke på att vi gick igenom det i skolan för inte så länge sen. Men eftersom jag inte vet riktigt allt om partierna så kan jag inte svara på det.

Vilka är de 5 bästa filmerna du sett? - Ojj, det blev svårt. Dom 5 bästa filmerna... En utav dom bästa filmerna jag har sett heter "Störtkär". Jag tycker om kärleksfilmer/kärlekslåtar så detta är en utav mina favoriter. En annan film som jag tycker är bra är " Yes man" Jag gick och såg den på bio 3 gånger=) Sen så týcker jag att Tintin filmerna (dom som inte är animerade) är bra:) Sen så tycker jag att "Offside" är ganska rolig. Jag tycker väldigt mycket om komedifilmer, så länge det är roligt och inte skojar om något allvarligt.

Hur anser du att en tjej/kille ska vara? - Jag tycker om när man är sej själv=)

vad skulle du vilja ha för bil när du blir stor? - Det spelar nog ingen roll, men det skulle vara kul med en miljöbil=)

Nämn några kändisar som du som du tycker har en skön klädstil. - Jag har faktiskt ingen bra koll på kändisarnas klädstil, så jag vet inte vad jag ska svara där=/

Vilken är din favorit klädesbutik? - Jag har en del butiker som jag tycker är bra, men jag tycker väldigt mycket om New Yorker, det är billigt och en Hood tröja som jag köpt där är jag riktigt nöjd med=) Sen så tycker jag om andra butiker också, t.ex. MQ, Holmlunds och Marks n Brands.

Om du skulle välja ett ställe att bo i världen, vad skulle du välja då? - Om jag skulle välja ett ställe att bo på utanför Sverige så skulle jag nog välja Los angeles. Jag har aldrig varit där men det låter mysigt att bo där eller, det ser mysigt ut att bo där. Skulle jag välja ett ställe i Sverige så säger jag nog Uppsala eller Göteborg. Varför jag väljer uppsala är för att jag är uppvxät i närheten av Uppsala. Sen varför jag valt Göteborg är för att det verkar vara ganska mysigt att bo i Göteborg=)

Hur ser en perfekt dag ut för dej? :))) - Det vet jag inte riktigt, men att alla mår bra är givetvis underbart=)

Detta är dem frågorna som jag svarar på. Hoppas ni har det bra=) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va söt du är :) <3 Du är underbar du med

2010-03-09 @ 08:57:15
URL: http://mariastamatinaa.blogg.se/
Postat av: Biffen

Inga konkreta svar på mina frågor men det är lugnt fick reda på lite annat=).

2010-03-09 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0