Marcus på tv ikväll!

Hallojsan!  
 Idag så har jag varit hemma. Blev ingen skola idag. Vilket känns lite tråkigt eftersom dom kapade bilar på SMO idag :) Här hemma så har jag bara legat i min säng och dragit mej, tittat på tv-serie och käkat. 
 
Har även tänkt över det här med att börjat gymma. Jag har ju börjat spela innebandy igen, men jag skulle behöva gymma. Men jag funderar på om det verkligen finns tid till det? :O 
 Aja, hoppas att det löser sej snart =)

Btw! Ikväll så är Marcus Schenkenberg på tv 3 ikväll :) Det är någon ny serie där kändisar ska umgås med varandra. Undra hur serien kommer vara? Bra? eller dålig? Det visar sej förhoppningsvis =)

                  Marcus Schenkenberg har fått endel uppmärksamhet p.g.a sin kropp, därav bilden!

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0