Detta shoppade jag =)

Nu tänkte jag visa vad det var jag shoppar under dom senaste dagarna =)


                                  

1. Mössa från Inter Sport - tyckte behövdes nu när det börjar bli lite kyligare ute på kvällarna (A)

2. Headset från Clas Ohlson - Visst, dom är rosa. Men då kanske det blir enklare att hitta dom, om dom skulle komma bort..(A)

3. Halsband (det gråa) från HM - ungefär ett halsband som militären har (om jag gissar rätt nu..")

4. MP3 från Media Markt (den vita på bilden) - var ganska billig (249 kr). Kan vara bra att ha under bussresorna etc :)

5. Wax från L´ANZA (Urrban Molding Paste) -  Har för mej att jag har hört att det ska vara bra =)

6. Ett läder armband och ett silver armband från HM - Är faktiskt riktigt nöjd med dom. Läderarmbandet har jag sett tidigare på HM och silver arbandet såg jag när jag var inne där sist:) Tycker det e snyggt med accessoarer =)


Det är det som jag handlat under dom senaste dagarna :)

 Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Jonathan djurgårn Bengtsson

Haha waxxet testade ju du när vi var på stan:P

2010-09-19 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0