Filmtips?

Hej igen:) Nu är det så att jag skulle behöva lite hjälp. Jag pratade nyss med en kompis om ett svenska arbete vi har i skolan och då kom jag på att jag måste välja en film till ett arbete. Det ska vara en kärleksfilm (inte jag som bestämt det, DOCK har jag inget emot det"). 
 Jag skulle kunna ta vilken film som helst, men skulle vara kul om man hittade en film som man inte sett tidigare och som ni tycker är bra:) Så det är bara att komma med förslag! =) 

Ha det bra! ")

                                        
En film som jag och "gänget" såg hemma hos Ida:) Dock ingen kärleksfilm, men den hade humor stundtals.
                                 

                                 


Kommentarer
Postat av: sandra

tack .D

2010-09-19 @ 09:41:27
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anonym

A Walk to Remember

2010-09-19 @ 11:07:42
Postat av: Anonym

Köpte en jacka från JC, en svart lång, jätte mysig:D kan ta bild på den nångång!

2010-09-19 @ 13:16:13
URL: http://jjohannanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0