Home sweet home

Hejsan =) Nu är jag äntligen hemma. Dagen har varit ganska skön^^) Jag började inte förens 12.50. När jag vaknade så såg jag att jag fått ett sms av Carro. Vi smsade lite och vips så hade vi bestämt en träff =)
 Har verkligen saknat henne JÄTTEMYCKET! =)  Jag har saknat ALLA som går i min gammla klass! ") <3
Men men, åter till träffen (inte en dejt") med Carro. När jag ringde henne för att höra var hon var så frågade hon om vi inte kunde gå till Mc Donalds. Och det tyckte jag lät som ett superbra förslag! :D Så vi gick dit och käkade, pratade om massivs med saker. Så det var jättetrevligt=)

När jag kom till skolan så hade jag Medicinsk grundkurs och Vård och Omsorg, två sköna lektioner. På första så satt jag, Jonte och Alex och pratade (ganska mycket"), så läraren (som var vikarie) blev nog lite trött på oss...(A)
Andra lektionen (Vård och Omsorg) hade vi prov. Var lite nervös över det för att jag inte kunde allt, men lyckligtvis så var det ganska (eller det verkade som det) lätta frågor=)

Till Jonte: Tack för chokladbollen! Den var supergod! =)

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Alex <3

Jag tror det behovs en liten puff på din blogg. ;D <3 jag hade 150 läsare men sen slutade jag på bloggen för att det var idioter som jag känner som skrev saker jag inte gillade. Men jag kan hjälpa dig om du vill. Btw.. Vi tre på lektionen var dunder ! :D <3

2010-09-21 @ 23:12:14
URL: http://famemonster.webblogg.se/
Postat av: Viktor

Du har förändrats mycket på sistone :)

2010-09-22 @ 09:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0