Matchklar

Hej igen=) Undrar ni över rubriken? Det är så att jag har kollat på två matcher idag. En på tv och en på riktigt, om man säger så :) Den första matchen var den som var på tv. Det var Manchester United - Liverpool. Såg bara första halvleken och då stod det 1-0 till Manchester. 
 Jag såg ju bara första halvleken. Och det berodde på att jag skulle ned till hallen och kolla när HJ 19 laget hade match. Dom mötte Sirius och jag måste säga att dom gjorde en riktigt bra insatts:) Jag e stolt över att ha sett dom spela och jag tror att det kan bli ett riktigt bra säsong för dom. Helt ärligt:) Visst, Bjk har kanske ett utav det yngsta laget i serien. Men jag tror ändå att dom kan ge ett bra motstånd vilket gör att det är därför jag tror att denna säsong kan bli så bra för dom =)

 Nu måste jag fixa något att äta, för snart kommer grannen ned och kollar på tv. Han hade (kanske!") någon som han kände i Ensam mamma söker:)

Ha det bra! ")
                                        Har en skön känsla i kroppen, känner mej utvilad:)
                                     

Kommentarer
Postat av: Jonathan djurgårn Bengtsson

3-2 Till manchester satt nere på o'learys och så jävligt spännande men tyvärr förlora ju liverpool ;(

2010-09-19 @ 20:36:09
Postat av: isak

snus e gott murre ;) ;) ;)

2010-09-20 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0