Vad hände i valet 2010?

Det känns som om det blev kaos efter politkvalet 2010. Jag själv är väldigt lite insatt måste jag erkänna. Kanske dags att börja lägga mer tid åt politik? 
 Iallafall. Jag var uppe på kvällen/natten och kollade på valvakan som var i söndags. Måste erkänna att det var spännande och det kändes som om jag fick en tydligare bild av politik. Dock så förstod jag inte allt dom pratade om, men det kanske det är fler som inte gör?  Att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen måste jag (ursäkta mej) säga är något jag inte gillar=/ Visst, alla ska få säga vad dom vill. Men jag hoppades på att dom inte skulle hamna i riksdagen=/ Men nu är det som det är och jag hoppas att alla lugnar ned sej och kan använda sunt förnuft=)

Blev ni nöjda med valresultatet 2010? =)

                                              


Kommentarer
Postat av: Loviza

Haha okej :P men ska fortsätta.. höhööhöh ;)<3

2010-09-21 @ 18:50:20
URL: http://cheerblond.blogg.se/
Postat av: xayal

läs min blogg så fattar du haha :P;P

2010-09-21 @ 21:40:23
URL: http://xayalala.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar den gamle martin alltså =/

2010-09-22 @ 07:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0