Visste ni detta..?

Att jag hade ett annat namn innan jag kom till Sverige? =) Har ändå lite brist på vad jag ska skriva så kan ju nämna detta..(A).

 Det är så att innan jag kom till Sverige så hette jag Amal Nadeshan. Och om ni känner igen Nadeshan så är det för att min blogg heter ju Nad(i)shan.
Jag har länge trott att mitt Lankesiska efternamn stavades med i och inte med e. Så bloggen hade förmodligen hetat Nad(e)shan.blogg.se istället för Nad(i)shan.blogg.se. Men detta är inget som stör mej") 
 För ett tag sen så tänkte jag byta namn till just Amal. Detta är något som jag lagt på hatthyllan. Jag är stolt över att heta Martin och trivs med det=) Alla borde vara stolta över sina namn=)

Så nu vet ni det om ni läste detta inlägg;) Jag HAR! hetat Amal Nadeshan.

Ha det bra! ;)

                                   


Kommentarer
Postat av: cfranzen

SV; oboy e gott :D taaaack <3333

2010-09-27 @ 08:27:01
URL: http://cfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0