Justin bieber

En sak som jag kom på att tänka på nu är Justin bieber.
 Jag har läst MASSOR med kommentarer som kanske inte är så positiva. MEN tänker jag säga då! Jag kan hålla med om att han har en speciell röst. Men å andra sidan så är det kanske det som är en bra sak med Justin!
 För hans röst tycker iaf jag är unik, och sen är det ju upp till var och en vad man tycker =)
Men killen kan ju verkligen dansa och sjunga! Det är min mening! :D

Här skulle varit ett videoklipp med Justin, men det verkar inte funka ladda upp.                                                 


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Han har helt klart något unikt, annars hade han inte varit där han är idag. Jag tror att allt hat mot honom bygger på killens framgångar i så tidig ålder... :)

2011-02-01 @ 10:35:44
URL: http://favoritchrillan.se/
Postat av: Joakim

Good man!

2011-02-01 @ 13:15:16
URL: http://nyheter24.se/blogg/diabetesmannen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0